Team

 

 

Nasze książki czekają na Was.

Na leniwe, jesienne popołudnia z kubkiem herbaty, poranki w ogrodzie i długie podróże pociągiem. Lubią też być czytane na plaży, w miejskim zgiełku, w lesie. Każde miejsce jest dobre, by zapomnieć się – choć na chwilę.
Czwarta Strona to marka Wydawnictwa Poznańskiego.

Publikujemy literaturę popularną, biografie, a także książki z wyższej półki.

Nasz zespół

Adriana Biernacka

Sekretarz Redakcji, menadżerka projektów, redaktor prowadząca Serii Dzieł Pisarzy Skandynawskich. Perfekcjonistka zakochana w jodze i slow life.

Weronika Jacak

Menadżerka projektów. Komparatystka. Kiedyś objedzie świat na rowerze, ale na razie czyta za dużo książek, spędza za dużo czasu w kinie i zbyt często bywa we Włoszech.

Greta Kaczmarek

Menadżerka marketingu w Czwartej Stronie Kryminału. Zazwyczaj wierna temu gatunkowi. Kiedy będzie już miała psa, nazwie go Sherlock. Po odwróceniu wzroku od książek, najchętniej patrzy w nocne niebo.

Judyta Kąkol

W wydawnictwie zajmuje się kontaktem z recenzentami i tworzeniem treści na stronę internetową. Nieustanie poszukuje nowych kreatywnych aktywności. Wolny czas spędza dbając o domową dżunglę, fotografując i czytając książki o Ameryce Południowej.

Agnieszka Kwiatkowska

Dział komunikacji marketingowej, prowadzi social media Czwartej Strony, a w międzyczasie fotografuje ładnie ułożone książki. Miłośniczka koncertów i festiwali muzycznych, a także odkrywania coraz to nowszych rękodzielniczych pasji. W wolnych chwilach stara się utrzymać swoje rośliny przy życiu.

Szymon Langowski

Redaktor prowadzący serii popularnonaukowej ZROZUM. Z głową w kosmosie. Fan filmów i literatury pięknej. W domu parzy kawę, a poza nim fotografuje.

Agata Ługowska

Menadżerka projektów wydawniczych. Studentka filologii polskiej. W wolnych chwilach słucha, czyta i obserwuje. Nie wierzy w życie pozaliterackie.

Anna Rychlicka-Karbowska

Menadżerka marketingu w Czwartej Stronie Kryminału. W wolnych chwilach czyta, biega z aparatem i bloguje. Adeptka flamenco zakochana w Hiszpanii. Tropicielka street artu, fanka instagramowych kwadratów i wyznawczyni zasady, że wszystko dzieje się po coś.

Katarzyna Schinkel

Menadżerka marketingu, antropolożka kultury. W wydawnictwie zajmuje się tworzeniem strategii marketingowych dla poszczególnych tytułów i serii, organizowaniem akcji  promocyjnych i kontaktem z influencerami. Wolny czas spędza na planowaniu kolejnych podróży i czytaniu o miejscach, które chce odwiedzić. Zaraża miłością do gier planszowych i zielonej herbaty.

Sylwia Smoluch

Menedżerka projektów, od 2016 roku w Wydawnictwie. Poza swoją pracą i książkami kocha pieski, rowery i pierożki na parze. Szanuje zieleń.

Adrian Tomczyk

Z wykształcenia literaturoznawca, po nocach tłumacz literacki, przede wszystkim jednak redaktor prowadzący Wydawnictwa Poznańskiego odpowiedzialny za literaturę piękną oraz szef marki kryminalnej w Czwartej Stronie.

Aleksandra Wolska

Menadżerka marketingu i redaktor prowadząca. Zawodowo zajmuje się planowaniem strategii marketingowych, realizowaniem kampanii promocyjnych i współpracą z influencerami. W wolnym czasie czyta, gotuje i robi zdjęcia swoim kotom. Autorka kanału Jeść Treść.

Joanna Zalewska

Dział komunikacji marketingowej, pracuje w Czwartej Stronie Kryminału, m.in. prowadząc media społecznościowe i stronę internetową marki. W wolnych chwilach czyta i słucha.